Masala #0626

Xotira 16 MB Vaqt 1000 ms Qiyinchiligi 9 %
14

  

Shashka o'yini

Shashka o'ynamagan odam bo'lamasa kerak, shundaymi?

Shunday bo'lsa ham o'yin shartlari va qoidalarini yana bir eslatib o'tamiz.

1. Shashka o'yini 8x8 taxtada o'ynaladi.
2. Taxtaning chap tomondagi birinchi katagi qora rangli bo'ladi. Qolgan kataklari esa "qo'shni kataklar turli hil rangli bo'ladi" degan qoida bilan yasaladi.
3. O'yinda 12 ta oq va 12 ta qora donachalar mos ravishta taxtaning boshidagi 3 ta va oxiridagi 3 ta qatorlarning faqat qora katakchalariga joylanadi
4. Bitta o'yin donachasi faqat o'zining harakat yo'nalishiga nisbatan bitta oldindagi qora katakchaga yura oladi. (Agar katakcha bo'sh bo'lsa)
5. Agar o'yin donachasining yurish yonalishida raqib donachasi bo'lsa va shu yo'nalishdagi undan keyingi katak bo'sh bo'lsa donacha o'sha bosh katakka o'tadi va raqib donachasi o'yindan olib tashlanadi. (Raqib donasini urib olish majburiy emas)

Sizga shashka o'yinidagi yurish navbati oq donalarda bo'lgan bir holat beriladi. Siz esa shu holatda oqlarning bironta donachasi qoralarning donachasini urib olsa bo'ladimi yo'qmi topishingiz kerak.


Kiruvchi ma'lumotlar:

8x8 jadvalda shashka  o'yinidagi holat beriladi, bu yerda 1 oqlar, 0 qoralar, * esa bo'sh joylar. 


Chiquvchi ma'lumotlar:

Agar oq donachalar raqibni donachalarini urib olish imkoniyati mavjud bo'lsa "Yes", aks holda "No" chiqaring.


Misollar
# input.txt output.txt
1
*0*0*0*0
0*0*0*0*
***0*0*0
**0*****
***1****
1***1*1*
*1*1*1*1
1*1*1*1*
Yes
2
*0*0*0*0
0*0*0*0*
*0*0***0
******0*
***1****
1***1*1*
*1*1*1*1
1*1*1*1*
No
Yechimini yuborish
Bu amalni bajarish uchun tizimga kiring, agar profilingiz bo'lmasa istalgan payt ro'yxatdan o'tishingiz mumkin